søndag den 22. maj 2011

Ribe Tulipan Fest

I går var jeg med nogle venner til tulipanfest i Ribe, hvor vi startede med at spise på Restaurant Pekinghouse. Vi fik deres buffet, og selvom udvalget ikke var så stort, så smagte det rigtig godt, og det største plus var, at der var softice inkluderet. Efter et par timer tog vi videre til tivoli. Jeg er en sucker til alle slags karruseller der kører rundt og rundt... og rundt. Men da det var flere år siden jeg har sat mig i en karrusel, havde jeg fattet mod og skulle prøve en med de andre. Jeg valgte den der så mindst farligt ud - en karrusel der hedder "DANCER". Villigt gik jeg derop, og glædede mig til at få et sus i maven, jeg overvejede endda at tage kameraet op af min taske, for at tage billeder. Min ven talte mig dog fra det. Og gudskelov for det! Der gik ikke mere end 20 sekunder efter Dancer var startet, før jeg sad med lukkede øjne og frygtede for mit liv! Den var sindsygt vildt, og vi blev slynget til højre og venstre, frem og tilbage osv. Og ikke nok  med det, spillede de Jennifer Lopez med hit the floor (bad timing). Men det var de værste 5 minutter den aften, og da jeg kom ud derfra, havde jeg den værste køresyge, og hilste også lige på ulrik. Trods den slemme køresyge, blev det en rigtig god tur til Ribe. Jeg fik prøvet en enkelt forlystelse mere, som var pariserhjulet. Tulipaner så jeg ingen af, men paraden er også først idag, søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar