lørdag den 21. maj 2011

Mit køb på Korskro

I går tog kæresten og jeg en lille tur til korskro marked ved middagstid. Jeg havde desværre ikke kamera med, så der er ingen billeder derfra. Vi gik rundt og kiggede på smådyr som fugle, kaniner og hundehvalpe, mens vi fik spist en pose brændte mandler. Og blandt alle boderne med sjove ting og sager, faldt vi over en brødkasse som vi lige måtte have med hjem. Vi fik den pruttet ned til 40 kr., så det var vi godt tilfredse med. Jeg må indrømme, at der IKKE er gemt en krejler i mig, og jeg vil have det dårligt med at give under 40 kr. for den, så hvis kræmmeren havde sagt 30 kr., havde jeg med hånden på hjertet give 40 kr. alligevel. Det er en rigtig fin brødkasse, som ikke har været brugt. Jeg har lagt den i en flyttekassen, så den kommer først op igen, i den nye lejlighed.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar