mandag den 16. maj 2011

Det allerførste indlæg...

er nu udgivet! Jubiiii! Mit navn er Linda, 157 cm høj(deraf navnet petite) og fra Esbjerg. Jeg har netop fået øjnene op for blogverdenen, og det er en fantastisk måde at få inspiration, ideer og tips til alverdens ting. 
Min blog vil handle om mit liv, arbejde, det der sker omkring mig, mode, skønhed, bolig og hvad der ellers falder mig ind. Jeg kan til en start sige, at jeg er en meget normal pige, med en standard tøjstil, gennemsnitsindkomst, og tilpas tryg og stabil liv (jeg ved det, jeg er lidt kedelig). Jeg læser til finansøkonom og er færdig juni 2011, hvorefter jeg begynder som trainee i en bank. Jeg har ikke styr på de nyeste trends, og kender ikke alverdens designere. Mit tøj er som regel budgetvenlig, men mine drømme noget dyrere.  Jeg håber  at I vil følge mig, og få et indblik i mit liv og  minetanker. Send gerne ris eller ros, så bloggen kan blive bedre. Velkommen til.

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/2144047/petite-linda?claim=869yp5bjhyd">Follow my blog with bloglovin</a>



Ingen kommentarer:

Send en kommentar